V četrtek, 5. 10. 2023, bodo na Šolskem centru Celje potekale volitve predstavnikov dijakov v svet zavoda. To je organ, ki skupaj z direktorjem in kolegijem upravlja Šolski center Celje. Sestavlja ga 20 članov, dva člana sta tudi dijaka srednjih šol ŠCC. Za članstvo v svetu zavoda se bodo potegovali dijaki vseh petih srednjih šol, izbrana pa bosta dijaka z največ prejetimi glasovi.

Volilno pravico imate vsi dijaki Šolskega centra Celje, na dan volitev pa boste morali na glasovnici obkrožiti dva kandidata. Prav je, da se vam v tednu pred volitvami kar sami predstavijo.

Tjaša Stupan, kandidatka Gimnazije Lava

Sem Tjaša Stupan, dijakinja tretjega letnika Gimnazije Lave. Prihajam iz Rimskih Toplic in v prostem času rada naklonim čas ljudem, ki mi veliko pomenijo. Zelo rada se smejim in govorim, znam pa tudi prisluhniti.

Z letošnjim šolskim letom sem postala predsednica dijaške skupnosti Gimnazija Lava, saj menim, da se moramo vsi dijaki aktivneje zavzemati za izboljšanje našega vsakdana ter naše prihodnosti.

Za dijaško skupnost mi je pomembno, da  deluje homogeno, posluša mnenja ter ideje vseh, saj si bomo le tako naredili šolsko leto čim bolj prijetno, pravično ter zabavno. Moj cilj je, da postavimo trdne temelje tako v medsebojnih odnosih kot tudi v odnosih s profesorji in vodstvom ter skupaj dosežemo željene spremembe.

 

Ana Veninšek, kandidatka Srednje šole za gradbeništvo in varovanje okolja

Sem Ana Veninšek, dijakinja drugega letnika Srednje šole za gradbeništvo in varovanje okolja, in sem novoizvoljena predsednica dijaške skupnosti Srednje šole za gradbeništvo in varovanje okolja. Prihajam iz Zgornje Savinjske doline.

Zanimata me narava in šport, zato sem že nekaj let aktivna članica odbojkarskega kluba. Zanimajo me tudi odnosi z ljudmi, rada potujem in spoznavam nove kraje in kulture. Zase mislim, da sem družabna, komunikativna in vedoželjna, zato sem vedno odprta za nove izzive.

Kot dijakinji mi ni vseeno za našo prihodnost, zato se bom v okviru naše dijaške skupnosti zavzemala za izboljšanje položaja vseh dijakov in naših možnosti. V veselje mi je spoznavati in sodelovati z novimi ljudmi z različnimi zgodbami, izzivi in cilji, saj mi sprejemanje drugačnosti ne predstavlja težav. Zavzemala se bom za povezovanje dijakov iz celjskih srednjih šol ter še posebej dijakov Šolskega centra Celje. Trenutno sem dejavna tudi v upravnem odboru Dijaške skupnosti Celje, kjer se zavzemam za dobre razmere in povezovanje dijakov v Celju.

 

Maj Zabukovnik, kandidat Srednje šole za kemijo, elektrotehniko in računalništvo

Sem Maj Zabukovnik, predsednik dijaške skupnosti SŠ KER. Že od začetka šolanja redno sodelujem pri raznih šolskih projektih, denimo izdelavi raziskovalne naloge, promociji raziskovalne dejavnosti in šole, dijaški skupnosti, vodenju dobrodelnega koncerta, podelitvi plakete Zlati vektor … Te aktivnosti so me izzvale na številnih področjih ter mi razširile obzorja. Tako sem se seznanil z delovanjem šole kot ustanove, prav tako pa sem pobližje spoznal stiske nekaterih dijakov. Poleg šolskih obveznosti sem aktiven tudi na drugih področjih, zato sem se moral naučiti učinkovito razporejati prosti čas.

Tekom svojega mandata se bom zavzemal za vrnitev obšolskih dejavnosti, širšo prepoznavnost šole ter njen ugled, nenazadnje pa bom ščitil pravico vsakega dijaka do kvalitetnega izobraževanja. Ker je dober predstavnik pripravljen tudi prisluhniti in reševati aktualne probleme, bom tesno sodeloval s celotno dijaško skupnostjo in z vsemi dijaki. Le s skupnimi močmi nam lahko uspe.

 

Gašper Turk, kandidat Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko

Sem Gašper Turk, dijak in predstavnik dijaške skupnosti Srednje šole za storitvene dejavnosti in logistiko. Prihajam iz manjše vasi Košnica, ki leži na obrobju mestne občine Celje.

Obiskujem tretji letnik programa logistični tehnik. Sem preprost človek, s številnimi hobiji in cilji. V prostem času največjo pozornost posvečam prostovoljnemu gasilstvu, vinogradništvu, obnovi oldtimer mopedov in še mnogim drugim. Veliko sodelujem tudi na številnih šolskih prireditvah, dejavnostih, šolskem radiu in tu pa tam tudi na kakšnih sejmih.

V današnjih časih, ko marsikje prevladuje sovraštvo in egoizem, se zavzemam za grajenje pristnih človeških in prijateljskih odnosov, ne samo med dijaki ampak tudi med dijaki in profesorji. V začetku lanskega šolskega leta (2022/23) je bilo v srednje šole vpisanih kar 77.462 dijakov in dijakinj. To ni le navadna številka. To je številka, ki nam pove, kako močni smo lahko dijaki, vendar moramo držati in stopiti skupaj. Le tako se nas bo slišalo in videlo.

 

Rok Oblak, kandidat Srednje šole za strojništvo, mehatroniko in medije

Sem Rok Oblak, prihajam iz Šmarja pri Jelšah in sem dijak 2. letnika Srednje šole za strojništvo, mehatroniko in medije, smer strojništvo. Rad se učim, saj se zavedam, da je dobra izobrazba eden od pomembnih pogojev za kakovostno življenje posameznika in družbe.

V svetu zavoda želim sodelovati kot predstavnik dijakov, saj mi je mar za dober in kvaliteten pouk ter tudi spoštljive in vljudne odnose med sovrstniki, učitelji  in ostalimi delavci šole. Šolo in dijake bom zastopal z vsemi vrednotami, v katere verjamem in s katerimi šola in izobraževanje lahko napredujeta.  Zavedam se, da smo dobri na več področjih, na nekaterih celo najboljši, in ta področja moramo še naprej spodbujati in nadgrajevati njihov razvoj. Od mnogih svojih sovrstnikov sem slišal, da so našo šolo izbrali ravno zaradi razvoja tako na strokovnih kot tudi na splošnoizobraževalnih področjih. Nekateri prihajajo iz oddaljenih krajev, a so se ravno zaradi možnosti dobre izobrazbe preselili v dijaške domove. Zavedam pa se, da obstajajo tudi pomanjkljivosti. Ne moremo biti ponosni na dejanja, kot so npr. neprimerni videi na Tik-toku, ki žalijo tako učence kot učitelje. Na vsako neprimerno dejanje se je treba pravi čas in pravilno odzvati ter stremeti k temu, da se takšne dogodke v največji možni meri prepreči.

Kot predstavnik dijakov v svetu zavoda bom dijake spodbujal k temu, da postanejo čim boljši in svoje potenciale s pomočjo učiteljev razvijejo v največji možni meri ter tako pripomorejo k ugledu šole in šolskega centra.

Skip to content