Če ste tudi vi  med tistimi, ki vam zvečer nikakor ne uspe zaspati, lahko z nekaj preprostimi koraki spremenite svoje spalne navade in izboljšate kakovost svojega življenja.

 

  1. Razmišljajte pozitivno

Pozitivno razmišljanje nam pomaga, da zatremo slabe in negativne misli. Lahko si pripravite nekaj  spodbudnih pozitivnih afirmacij, ki jih ponovite večkrat čez dan in pred spanjem. Z afirmacijami lahko spremenite tok svojih misli in ko spremenite misli, se vam bo spremenilo tudi življenje.

 

  1. Poskrbite za prijetno okolje

Spanje v prijetnem okolju nas pomirja in sprošča, zato naj se temperatura v spalnici giblje med 16 in 18 stopinjami, soba naj bo primerno zatemnjena, prezračena in prijetna. Pred spanjem odstranite vse elektronske naprave.

 

  1. Pripravite se na spanj

Naši možgani se namreč ob ustaljenem vedenju umirijo in telesu pošljejo signale, da je čas za spanje. Zato je pomembno, da greste v posteljo vsak dan  približno ob isti uri.

 

  1. Sprostite se

Čas pred spanjem posvetite dejavnostim, ki vas najbolj sproščajo. Poiščite nekaj, kjer se lahko popolnoma sprostite in pozabite na skrbi. Pa naj bo to topla kopel, miren sprehod, branje, igra z otroki ali čas, namenjen prijateljem.

 

  1. Zapišite neprijetne misli

Če se nikakor ne morete znebiti neprijetnih misli, jih zapišite na list papirja ali kar v beležnico, ki naj bo vaša stalna spremljevalka na nočni omarici. 

 

Ob tem nikar ne pozabite in pojdite v posteljo takoj, ko postanete zaspani, izogibajte se dremanju čez dan in vstajajte vsak dan ob isti uri. Zdravo spanje naj bo mirno spanje, ki nam bo dalo potrebno življenjsko energijo, veselje in občutek spočitosti.

Skip to content
Naša spletna stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje.Z nadaljevanjem obiska se strinjate z njihovo uporabo. Onemogočite jih lahko v nastavitvah vašega brskalnika (nekatere storitve potem morda ne bodo delovale).