Page 17 - ŠCC novice 7
P. 17

17


        Kaj te tako privlači pri filmu, da si se ga lotil že tolikokrat ­ tako obsežno in na tako visokem
        nivoju drugič?

        Težko opišem. Že od malih nog me privlačijo gibljive vizualne podobe na platnu in moč povezovanja
        le-teh v celoto na način, da učinkovito povedo zgodbo. Morda mi je pri filmskem procesu še najbolj
        zanimiva sposobnost vplivanja na gledalca. Če je odziv dober in tak, kot si si želel, je občutek res
        nepopisen. S tem se v meni zviša raven adrenalina in dopamina. Oba verjetno nujno potrebujem in
        zato se tudi vračam k produkciji filma.


        “Naloga, ki mi je bila zaupana, s seboj prinese kar nekaj
        organizacijski nalog, pa tudi veliko mero odgovornosti.
        Obveščanje celotne ekipe, pisanje dispozicij, skrbeti, da
        ima režiser dovolj ustvarjalnega miru, a da se dela po
        časovnici, še tako mali zapleti …  vse to je bilo moje delo.

        Najtežje je, da življenje kljub vsemu zunaj filma in znotraj
        ekipe teče dalje. Tako na neki točki postaneš motivator,
        zaupnik, mediator, bolničar. Fizično je tak projekt manj
        naporen kot psihično, a ne popustiš, ker se veseliš in
        verjameš v končni rezultat. Nekateri vprašajo, ali bi se še
        enkrat podal na to pot ... V prvi vrsti ne bi zmogel vsega, če
        ne bi imel podpore doma, saj smo bili odsotni cel mesec in
        mislim, da je to najvišja cen. Če bi torej spet imel podporo
        družine, bi vsekakor zagrizel v takšen projekt, doživetje,
        film, pustolovščino, ...”

        Matic Holobar,
        učitelj, KER, asistent režije



                                                                    “Od nekdaj sem si želela, da bi videla,
                                                                    kako potekajo večja in resnejša snemanja.
                                                                    V procesu nastajanja filma Šepet metulja
                                                                    sem dobila potrditev, da me to res zanima
                                                                    in da bi to v življenju počela.

                                                                    Presenetilo me je, da smo se kot ekipa
                                                                    tako dobro povezali in kljub napornim sne-
                                                                    malnim dnem bili pozitivni in drug drugega
                                                                    spodbujali.”

                                                                    Tjaša Arih,
                                                                    dijakinja


        “Od začetka drugega letnika pa do danes sem
        napredoval kot še nikoli v življenju, vmes pa je
        bilo težko. Med karanteno nisem dobil nobenih
        priložnosti in razmišljal sem, da bi se z medijske
        šole prepisal. Potem smo v druge letniku dobili
        MOB, ki ga uči Alen Pavšar. Takoj po uri sem šel
        k njemu z željo po učenju, sodelovanju pri projek-
        tih. Čeprav je bilo težko usklajevati delo in šolo,
        sem vztrajal. Naučil sem se ne le stroke, temveč
        tudi doslednosti, pravočasnosti … snemanje filma
        je moje življenje še bolj obrnilo na glavo. To je
        moja prihodnost, jaz se vidim v tem …”

        Lovro Marjanovič,
        dijak


                                                                                              OKT OBER 2022
   12   13   14   15   16   17   18   19   20