Page 4 - ŠCC novice - 9
P. 4

4 ZBUDI SE



          MOJMIR KLOVAR

          REZULTATI MERJENJA  KLIME  BI



          TEŽKO BILI BOLJŠI



          Dve spletni pošti sta nas letos zagotovo zbudili iz zimskega spanja. Prva je napovedala merjenje
          organizacijske klime, kot odgovor na drugo naj bi, za namen posodobitve delovanja šolskega
          portala, posredovali osebna gesla.

          Na vprašalnik Merjenje organizacijske klime je odgovorilo 84,3 odstotkov zaposlenih. Ko smo
          imeli priložnost dokazati, da smo informacijsko pismeni, nas je 30 odstotkov brez kančka dvoma
          zapisalo in odposlalo geslo – ki ga, po možnosti, uporabljamo še za vrsto drugih aplikacij.

                                                              Merjenje  organizacijske  klime  je  podlaga
                                                              za razvojni načrt 2024–2029. V njej je sode-
                                                              lovalo 279 zaposlenih. Večina zaposlenih je
                                                              bila z rezultati seznanjena na konferencah
                                                              šol. Kako jih komentirate vi?

                                                              Rezultati so visoko nad povprečjem Slovenije,
                                                              težko bi bili boljši. Če navedem primer: “Moje
                                                              delo mi veliko pomeni” ­ naši zaposleni so to
                                                              tezo ocenili s 4,75, zaposleni v drugih podjetjih
                                                              v Sloveniji pa s 3,84 od 5. Tudi pri drugih trdi­
                                                              tvah se kaže podobno razmerje. Sklepam, da
                                                              na našem zavodu dobro skrbimo za klimo med
                                                              sodelavci.

                                                              Čaka pa nas poseben izziv: kako to zadovoljstvo
                                                              obdržati na tako visoki ravni.

                                                              Bolj kot klima pa nas je februarja “pretresla”
                                                              pošta s prošnjo za posredovanje osebnih
                                                              gesel. Kaj ste želeli pokazati s preizkusom
                                                              in ali lahko pričakujemo še kakšen “test”?

                                                              Poleg  pedagoškega  dela  (računalniške  in
                                                              splošne učilnice) je izjemno pomemben tudi
                                                              poslovni del omrežja (strežniki, računovodstvo,
                                                              uprava), kjer shranjujemo veliko pomembnih
                                                              podatkov, ki jih ne smemo izgubiti.
          Na ŠC Celje organizacijsko klimo merimo
          že 10 let, vsaki dve leti. Tokrat ste prvič v  Novembra smo pregledali celotno računalniško
          me rjenje vključili tudi Višjo strokovno šolo  omrežje.  Nekatere  pomanjkljivosti  smo  že
          in skupne službe. Kako so se odzvale?               odpravili in vpeljali aktivno varovanje poslovnega
                                                              dela omrežja v načinu 24/7.
          Merjenje klime je pregled stanja na ŠC Celje, ki
          lahko opozori na pluse in minuse. Letos smo v  Glede na to, da se veliko vdorov v računalniške
          merjenje organizacijske klime vključili še zapo-    sisteme zgodi z različnimi prevarami oz. zava-
          slene na Višji strokovni šoli in v skupnih službah.  janjem uporabnikov, smo izvedli “napad z
          Rezultati oz. ocena klime na Višji strokovni šoli in  ri barjenjem”. Namen takega napada je prido-
          v skupnih službah ne odstopajo od srednjih šol.     bitev podatkov za dostop do določene storitve,
                                                              ki jo zaposleni uporablja. Cilj takega testa je, da
          Ob analizi podatkov je zanimivo, da je letošnja  se vsi zavedamo, kako smo lahko ranljivi in pred
          povprečna ocena na srednjih šolah za male­          čem se moramo zavarovati.
          nkost nižja kot ocena iz leta 2020. Kljub vsemu
          pa ocene skozi daljšo časovno os naraščajo.


          ŠCC NOVICE
   1   2   3   4   5   6   7   8   9