Page 6 - ŠCC novice - 13
P. 6

6 ZA DEVETIMI GORAMI


          Na Gimnaziji Lava poučuje fiziko, a je hkrati tudi NLP praktik, ki se trenutno izobražuje na področju
          bioresonance, te dni pa komaj čaka, da se z desko poda na snežne strmine.

          IZTOK GRILC


          FIZIK,  PREVAJALEC,  TERAPEVT,


          ŠPORTNIK … JE ŠE KAJ OSTALO?



                                                              Kaj pa prosti čas? Kako ga ob vseh aktivnostih
                                                              preživljaš?
                                                              Zelo se sprostim v hribih, najraje hodim sam.
                                                              Ukvarjam se tudi z intuitivno terapijo in trenutno
                                                              poglabljam znanje o bioresonanci, saj me
                                                              zanimata tudi biofizika in nevrologija.

                                                              Praznike skušamo vsi čim bolj izkoristiti za
                                                              počitek. Lahko z nami deliš kakšen nasvet
                                                              za sprostitev?
                                                              Vsem bi svetoval, naj si vzamejo dan ali dva za
                                                              popoln odklop – resnični odklop. Naši možgani
                                                              so pogosto preobremenjeni, kar nam otežuje
                                                              zaznavanje  drugih  možnosti  in  rešitev.  Sam
                                                              grem v naravo in pustim telefon doma, da lahko
                                                              svet dojemam skozi druga čutila. Pomagam si
          Si profesor fizike, predmeta, ki pogosto velja  tudi s samohipnozo ali tehnikami za globoko
          za  enega  najtežjih.  Kako  poskušaš  fiziko  sprostitev. Ena izmed preprostih tehnik je
          približati dijakom?                                 sproščanje v popolni temi in tišini ali pa oblivanje
          Vedno  poskušam  vsako  teorijo  aplicirati  na  glave z vodo, kar ima blagodejen učinek na naše
          primere  iz  vsakdanjega  življenja,  narave  ali  razpoloženje.
          okolja, ki nas obkroža. Če bi imel na voljo več  Sprostim pa se tudi z bordanjem na snegu.
          ur fizike ali manjše skupine, bi lahko to naredil še  Takrat sem popolnoma osredotočen na vožnjo,
          bolj poglobljeno. Snov bi razložil na več načinov  kar me popolnoma iztrga iz rutine in misli na
          in se prilagodil vsakemu posamezniku. Takšen  vsakdanje skrbi. Preprosto, to je zame najboljši
          pristop sem preizkusil, ko sem učil na waldorfski  način odklopa.
          šoli. Pouk je takrat bolj kreativen, je pa res, da
          lahko hitro postane tudi nekoliko kaotičen.

          Po pouku pogosto pomagaš dijakom z učnimi
          težavami? Ubereš pri tem kakšen poseben
          pristop?
          Dijakom seveda nudim možnost, da pridejo do
          mene, če imajo kakšne težave ali stisko. Vendar
          se mi zdi, da se malce bojijo individualnega
          pristopa. A kadar se odprejo, vedno poskušam
          ustvariti  prostor,  kjer  se  počutijo  varne  in
          razumljene.

          Si tudi NLP praktik. Ti to znanje pomaga pri
          poučevanju?
          NLP  me  zelo  zanima,  ker  pri  učenju  vedno
          poskušam videti širšo sliko in uporabiti celostni
          pristop. V mladosti sem se sam spopadal z
          različnimi izzivi na poti izobraževanja. NLP sem
          spoznal predvsem skozi prevajanje knjig, ki jih
          prevajam skupaj z ženo – ona iz nemščine, jaz
          iz angleščine. Te tehnike mi zagotovo pomagajo
          pri delu z dijaki in tudi pri osebni rasti.


          ŠCC NOVICE
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11