Page 6 - ŠCC novice - 13
P. 6
6 ZA DEVETIMI GORAMI
Na Gimnaziji Lava poučuje fiziko, a je hkrati tudi NLP praktik, ki se trenutno izobražuje na področju
bioresonance, te dni pa komaj čaka, da se z desko poda na snežne strmine.
IZTOK GRILC
FIZIK, PREVAJALEC, TERAPEVT,
ŠPORTNIK … JE ŠE KAJ OSTALO?
Kaj pa prosti čas? Kako ga ob vseh aktivnostih
preživljaš?
Zelo se sprostim v hribih, najraje hodim sam.
Ukvarjam se tudi z intuitivno terapijo in trenutno
poglabljam znanje o bioresonanci, saj me
zanimata tudi biofizika in nevrologija.
Praznike skušamo vsi čim bolj izkoristiti za
počitek. Lahko z nami deliš kakšen nasvet
za sprostitev?
Vsem bi svetoval, naj si vzamejo dan ali dva za
popoln odklop – resnični odklop. Naši možgani
so pogosto preobremenjeni, kar nam otežuje
zaznavanje drugih možnosti in rešitev. Sam
grem v naravo in pustim telefon doma, da lahko
svet dojemam skozi druga čutila. Pomagam si
Si profesor fizike, predmeta, ki pogosto velja tudi s samohipnozo ali tehnikami za globoko
za enega najtežjih. Kako poskušaš fiziko sprostitev. Ena izmed preprostih tehnik je
približati dijakom? sproščanje v popolni temi in tišini ali pa oblivanje
Vedno poskušam vsako teorijo aplicirati na glave z vodo, kar ima blagodejen učinek na naše
primere iz vsakdanjega življenja, narave ali razpoloženje.
okolja, ki nas obkroža. Če bi imel na voljo več Sprostim pa se tudi z bordanjem na snegu.
ur fizike ali manjše skupine, bi lahko to naredil še Takrat sem popolnoma osredotočen na vožnjo,
bolj poglobljeno. Snov bi razložil na več načinov kar me popolnoma iztrga iz rutine in misli na
in se prilagodil vsakemu posamezniku. Takšen vsakdanje skrbi. Preprosto, to je zame najboljši
pristop sem preizkusil, ko sem učil na waldorfski način odklopa.
šoli. Pouk je takrat bolj kreativen, je pa res, da
lahko hitro postane tudi nekoliko kaotičen.
Po pouku pogosto pomagaš dijakom z učnimi
težavami? Ubereš pri tem kakšen poseben
pristop?
Dijakom seveda nudim možnost, da pridejo do
mene, če imajo kakšne težave ali stisko. Vendar
se mi zdi, da se malce bojijo individualnega
pristopa. A kadar se odprejo, vedno poskušam
ustvariti prostor, kjer se počutijo varne in
razumljene.
Si tudi NLP praktik. Ti to znanje pomaga pri
poučevanju?
NLP me zelo zanima, ker pri učenju vedno
poskušam videti širšo sliko in uporabiti celostni
pristop. V mladosti sem se sam spopadal z
različnimi izzivi na poti izobraževanja. NLP sem
spoznal predvsem skozi prevajanje knjig, ki jih
prevajam skupaj z ženo – ona iz nemščine, jaz
iz angleščine. Te tehnike mi zagotovo pomagajo
pri delu z dijaki in tudi pri osebni rasti.
ŠCC NOVICE