Page 7 - ŠCC novice 10
P. 7
... PR VI DAN OBRAČAJO SVET. 7
Kakšne načrte pa imate konkretno z “vašo” višjo
šolo?
Želim si vzpostaviti sodelovanje z različnimi deležniki,
da se slišimo in imamo skupne cilje, da spreje-
mamo drugačnost. Delal bom na vključevanju ljudi
z različnimi primanjkljaji. Posameznik na invali-
dskem vozičku lahko popolnoma suvereno opravlja
na primer sprejem vozil v avtomehanični delavnici,
naroča avtomobile na servis, … Nismo še pripra-
vljeni sprejeti gluhega študenta, ker ni nihče usposo-
bljen za delo z njim, pa bi lahko kakovostno opravljal
inženirska dela. Tujci, ki jih imamo na šoli vpisanih za
vzorec, so uspešni in opravljajo obveznosti, želim si
in prizadeval si bom, da se med šolanjem vključijo v
okolje in podjetja, da po diplomi ostanejo v Sloveniji
kot kakovostna delovna sila.
Velik pomen dajem digitalizaciji. Je vseprisotna in
želim si, da bi sodelavci študentom znali pokazati,
da imajo v žepu, na mizi zelo močna učna orodja
– telefon, aplikacije, programe. Predavatelji, ki se
naučijo samo nekaj trikov ali ponudijo študentom
uporabne aplikacije, se lahko zelo približajo
študentom. Včasih se kakšen od študentov oglasi,
češ predavatelji upo rabljajo različna orodja, pro-
grame, aplikacije, pla tforme, … Naša šola je pri-
prava na življenje v realnosti in raznovrstnost nas
bogati. Ko pridejo na delovno mesto, štejejo le znanja
in izkušnje. Razvoj in kakovost sta in morata biti
prisotna, da se kdaj konstruktivno zaiskri.
Želimo si še bolj uporabljen karierni center, kjer bi
študenti ne le našli odgovore na morda tudi nepri-
jetna vprašanja v zvezi z zaposlovanjem, ampak od
prvega dne šolanja soustvarjali in načrtovali svojo
prihodnost. Včasih se zgodi, da študenti nočejo več
v podjetja na prakso, pa pri tem nimajo sogovornika,
da bi odkrili vzroke, jih odpravili ali dobili nasvet, kako
kaj narediti. Kaj lahko sodelavci pričakujejo od vašega
vodenja?
Pomembno mi je, da je predavatelj “Človek”, ki je
strokoven, pripaden, etičen in dejansko predaja upo-
rabna znanja. Pozornost bom usmeril v kakovostne
laboratorijske in seminarske vaje, kjer študenti dobijo
večino strokovnih veščin, se urijo v nastopanju, argu-
mentiranju in razmišljanju.
Moja naloga je zagotoviti optimalne pogoje za delo.
Zagovarjam tudi kakovostno miselno pavzo. Kjer je
učinek boljši pri delu od doma, vsekakor podpiram
ta način dela za odgovorne predavatelje.
Aktivneje bomo sodelovali s podjetji, ponudili jim
bomo kontakt s študenti od prvega dne. Izkušnja
študenta, ki zahteva razmišljanje, kjer osmisliš
problem in inovativno rešitev izvedeš na konkretnem
primeru, ni nadomestljiva z ničemer drugim in prav
zato je zaupanje v diplomska dela naših študentov
postalo vrednota šole.
JULIJ 2023